ogrtmnanneee Tayinle güneydoğuya mı gitmek isterdiniz doğuya mı ? Birinin kışı ılık geçiyor kar bile yağmıyor sayılır diğerinin de yazları daha serin geçiyor hangisi daha mantıklı sizce ?
Asel16 ogrtmnanneee güneydoğudayım aman şakın gelmeyin burası yanıyor valla şimdi 35 derece artık Ağustos Temmuz 45-50 olur😰🤯
Degerli_anne ogrtmnanneee doğudayız Haziran geldi yaz gelmedi ısıtıcı yakıyoruz siz düşünün ve bebeğimiz sürekli hasta
Gunesss ogrtmnanneee bizde güneydoğudayız. Yazları sıcak ama bence en iyisi Güneydoğu.Doğuda kışın çok fazla kar oluyor. Şahsen ben hiç sevmiyorum karı.
ogrtmnanneee Degerli_anne aaa biz de sıcaktan piştik geceleri uyuyamıyoruz dışarısı 40 derece klima açıyoruz oralar hala soğuk mu
nazlieylul Bnce doğu soğuğa çare var ama sıcağa yok yanıyosun klimayla serinlemek zorundasn her odaya klima iökansız ama doğuda ısıtma sistemiyle her oda ısınır kalın giyinir çıkarsın doğuda ama sıcakta ne yapsan boş çok bunaltıcı Mardin lanet yer
[silindi] ogrtmnanneee Kesinlikle Doğu, Güneydoğudan kat kat iyidir.Sıcağı ve tozu beni benden aldı Güneydoğu’nun.🤦🏻♀️