2850 doğdu bebegim kiz bu arada. 4. günu tartildi 2850 çıktı yine dogum kilosuna ulaşmış yani sonrasında tam 14 günlükken gittik 2950 çıktı. eve bişey demedi 1 ayın sonunda sütun yetip yetmedigi hakkinda konuşabiliriz dedi şimdilik normal dedi. ama bana gore cok az geldi 100 gram internette bir hafta da 150 200 gram alması gerekiyor yazıyordu. sizde durumlar nasil