Oğlum için post açmıştım isilik için boyun altında vardı hafifledi bugün sanki hergün yıkıyorum bi zıbınla duruyor terledikçe kafasını kaşıyor kızardı iyice bugün 😢 yıkamaktan başka ne yapabilirim doktorumuza yazdım daha cevap vermedi sizin bebekleriniz ne durumda eli hep başında ya bi yıkanınca rahatlıyor bi süre kaşımıyor sonra gene başlıyor  