cigdemkstl_ kızım 2 yaşına girecek 2 ay sonra. çok az yemek yiyen bebeklerden. yemek yemiyor diye çok stres yaptık eşimle. doktora gittiğimizde gelişiminde, kilosunda sıkıntı yok dedi. yemek teklif et, eğer itiraz ederse, 1-2 saat sonra aynı yemeği tekrar teklif edin. blw yapmıyorsanız tavsiye ederim. bu şekilde çözmeye çalışıyoruz. yemeğin tadını değil, tipini bile beğenmiyor. renkli kaşık, tabak aldım dikkatini çeker diye, şimdi bizim oturduğumuz masaya oturtuyorum, biz yerken taklit etmeye çalışıyor o şekilde alıştıriyoruz gibi. çocuğu ayrı, kendiniz ayrı yemek yemeyin, ayni saatte yemek lazım. bunun hepsisi doktor tavsiyesiydi. işe de yarıyor.