Kızlar evimiz heryerden güneş alıyor.O kadar bunaltıcı bir sıcakki anlatamam.Dışarıda çıkartmıyorum böyle olunca.Evdede sıkılıyor kızım.Henüz 23 aylık.Küçük bir havuzu var onu doldurdum şuan oynuyor ama biraz sonra sıkılacak.Acaba başka nelerle oyalayabilirim?
Fikri olan anneler yazsın yararlanalım❤️