Eve asmali salıncak almıştım 3 ay önce ilk defa kafa üstü düştü kemeri takılı olmasına rağmen mutfağa gidip gelmemle düşmesi bir oldu zaten çok ağladı ama susturdum başını yıkayıp su verdim şuan bir şey yok aktif yani hareketleri falan aynı tepkide veriyor kusma yok ama düştükten sonra kaka yaptı hemen bu bir sorun mu çok telaş ettim elim ayağım titriyor 😢