Ikrazumra19 altı boş olan yeri ısıtması sıkıntı oluyor…. fazlalık eşyalarınızı satın minimal yaşayın benim evimde 2+1 salonumda sadece kose koltuk tv ve sehpa var ortası boş çocuk odasında 2 baza calisma.masasi kitaplik oyuncak dolabı 2 kapılı dolap var ve oda geniş, yatak odamdada yatagim dolap ve sifonyer var….harara gurele esya dolu evler beni sıkıyor….