Esraelzan Bebegim 43 günlük sma veriyorum meme mama olarak gidiyoruz ama bebelacin cok iyi olduğunu duydum mamayı değiştirmek istiyorum
Busra_ugur57 Esraelzan aptal çok gaz yapıyordu bebelaca döndüm çok iyi ve çocuğun gelişimi güzel yarıyor
Evremmerve Esraelzan doğum yaptığında hemsiremiz sma mamayı önermişti birçok siteden araştırdım yılların mama markasiymis diğer markaların kabız yaptığını kusma olduğunu okudum fakat bu bebekten bebeğe değişiyor galiba bebek hangisini begenirse onu aliyormus bizde 27gunluguz sarılık tedavisi aldık tekrar olmasın diye ve bazı günler saatlerce memede durup doymak bilmediği için arada veriyorum ilk verdiğimde tuhaf geldi beğenmedi ama sonra alıştı kabız durumuda olmadı şükür
Oyku123ss11 Esraelzan bebelac kullaniyorum 3 aydir memnunum kabiz yapmadi gaz yapmadi kilo alimida iyi gidiyo bizde mama meme gidiyoruz 5 aylik olduk
Oyku123ss11 Esraelzan bebelac kullaniyorum 3 aydir memnunum kabiz yapmadi gaz yapmadi kilo alimida iyi gidiyo bizde mama meme gidiyoruz 5 aylik olduk
Turas Aptamıl nautrıca verıyordum son 1 haftadır sma ya dondum hem meme hem mama olarak devam edıorz 47 gunluk olduk
Melikeakiner Aptamil advance geliştirilmiş formülü alın. En iyi mama, bağışıklığa çok iyi gelen şeyler eklenmiş. Benim bebeğime en iyi o mama geldi.
mutludilek aptamilin yeni çıkan mamasından kullan canım :) en iyisi o içinde prebiyotik ve probiyotik var
Oyku123ss11 Esraelzan bebelac kullaniyorum 3 aydir memnunum kabiz yapmadi gaz yapmadi kilo alimida iyi gidiyo bizde mama meme gidiyoruz 5 aylik olduk
Baharaytekin Esraelzan doğumdan beri bebelac gold kullanıyorum cok memnunum ama bebekten bebege degısken durum tabı
guvesra aptamil içerik olarak en iyi mama bence onu kullanın. bebelacta da gold olanı çok iyi fermente doğal bir mama