Gzd_erclk gün içine nasıl bir çocuk olursa olsun ister mutlu ister huysuz aynı saatler arasında 3 saatten uzun süre ağlama krizine giriyorsa ve ne yaparsanız yapın sakinleşmiyorsa ve bu haftada 3 günden fazla sürüyorsa koliktir.
Mesela benim kızım gün içinde çok sakin bı çocuktu ama 18.30 gibi bı başlardı 23.00 a kadar susmadan ağlardı 23 de susar uyurdu her gün etinden et kopariliyo gibi