Mrtlh 8.5 aylık kızım sürekli dısarda gezsin istiyor. 🥴 Çünkü hep kış soguk falan demedim cıkardım şimdide sıcaklar da evde durmak istemiyor. Azcık oyuncaklarla oynuyor sıkılıyor balkondan camdan bakmaca oluyor. Meyve veriyorum eline onlarla oyalanıyor yiyiyor. Günde 2 sefer suya giriyor 🥴 oyuncaklar pek ilgisini cekmiyor. Kartlarını cıkardım dün kelime öğrenelim diye istemiyor kagıtları agzına sokup koparıyor kaldırdım tekrar 🤷