Merhabalar ☺️ Bize 15. Ay uğurlu gelmişti birden her dediğimizi söylemeye çalışmıştı öncesindede kelimeleri vardı. Şimdi 17 aylık derdini söylüyor kelimeleri var ama tam bıcır bıcır konuşma yok bende sabırsızlıkla o konuşacağı günü bekliyorum 🤗 hepimizin çocukları konuşsun inşallah 🪷