derens123 2 ay rota aşısı olduk 1 doz salya ve öksürük var 1 hafta oldu hala biraz öksürüyor sizin ne gibi etkileri oldu
Derinsmommm derens123 öksürüğün yan etkiyle alakalı olduğunu sanmıyorum. Bizde sadece uyku yapmıştı başka yan etkisi olmadı. Ki zaten yan etki bir hafta sürmezdi bence bebeğiniz hasta olmuş.