Mevaaah Ankarada yaşıyorum çok sıcak şort tişört giydiriyorum 11 aylık kızıma üsutürmü die tereddütdeyim de siz nasıl giydiriyorsunuz bebisleri
Yusufenes Ben İstanbul da yaşıyorum 4 aylık oğlum var ve Ck sıcak burası ben sadce zıbın giyriyrm benm oğlum birde kilolu olduğu için çabuk terliyr o yüzden sizin bebeğinize bağlı birazda