Kızım 13 aylık doğduğundan beri memede uyur dışarda sıkıntı olmuyor çünkü arabada uyumayı seviyor kendi kendine uyuyor açık Havada gezerken vs bebek arabasındada kendi uyuyor . Ama evde emerek uyutuyorum çünkü ayakta sallanma vs hiç sevmedi istemedi bende üstelemedim zaten .. Sol göğsümde süt azaldı farkındayım sağdan emiyor sürekli birde zamanı gelince zaten bu süt bitecek o zaman nasıl uyutacağım öneriniz nedir anneler benim gibi olan varmı ? Emzikte tutmuyor bu arada 😂