Ben hiç iyi düşünümyrm geri çekilme yöntemi ile korunyrdk ve dün hamile oldgumu ogrendim 6 yaşında kızım 1 yaşında emen bir oglum var ve memeye çok düşkün adetim hep duzensizdi doğumdan sonra 10 gün 1 hafta geçip duruyordu bu seferde 15 gün gecikince şüphelendim doktora gittm kan değerim 9142 çıktı alttan muayene etti kese gözüküyor bebek daha gözükmüyor dedi mantar olduğunu söyledi birde ve ben şuan boş gebeliktr diye dua ediyorum çok günaha girym şuan bilyrm ama oğlum emiyo ddha küçük memeden nasıl kesicem ve kziimdada 6 sene geri çekilme yöntemi ile korundm istedgmz zman hamile kaldım şuan nasıl olur aklım ermiyo eşim eminm gtmedi diyo😔