Ruhefza_ Kızlar bebeğim hastalıktan çıktı nerdeyse iki hafta oldu ama burnu hala akiyo yada tikaniyo enerjisi yerinde bu burun akintisi ne zaman geçer ateş falan yok herşey yolunda 4 buçuk aylık