ikimelekannesiiiii ay olaya bak yaaa manyakmi ne devletteki doktor bebek içerde kaka yapar bişey olur da mı demiyor böyle bir mantık mi var . İyi yapmışsınız özele giderek dediğiniz gibi özele gideni zengin saniyolarlar bende özele gittim 7 ay boyunca doğumu devlette yaptım imkanım yokdu özele o kadar para vermeye pahalıydı burdakiler.sukur devletteki doktor da öyle bilinçsiz bı şey konuşmadı hiç normal oldu doğumum hep tetikde ol diye uyariyordu anlatıyordu. Emzige alıştırmak la gercekden çok iyi yapmışsınız sizin için çok sevindim umarım herşey gönlünüzce olur 💕💕💕💕❤️