Sefeff benim kızım 3 aylık ve aşırı tüylü, ben hiç tüylü biri değilim ama eşimden dolayı olsa gerek kızım çok tüylü. Kızımın omuzlarında bile tüyler var resmen. Kız çocuğu için çok zor biraz büyüdüklerinde çok zorlanıcaklar 🙄
Herkes doğduğu zaman onlar dökülür merak etme diyodu ama hiç dökülmedi. Hamileyken şeftali falan da yemedim😂