Kaganseda alchn iştahı açıyor ben sulandırıp bebegıme içiriyorum yada kahvaltıda üstüne ceviz veya fındık rendelıyorum yediriyorum.
mekikkk Ağız içi yaralara çoook çok iyi geliyor iştah açıyor aroması da güzel vitamini de daha ne olsun😅