Aselim123 Kızlar sorum bebişleriyle uZun yola çıkanlara arabada bebekleri nasıl uyutuyorsunuz pusetin içinde o kadar yol sıkılır rahat edemez diye düşünüyorum ama nerede uyutucam nasıl rahat eder sizce ?
Deletedmom115 Aselim123 Pusette uyuyor genelde biraz yatırıyorum rahat ediyor ama dediginiz gibi çok uzun süre kalınca bende tedirgin oluyorum bazen de kucağımda uyutuyorum.
mustafam4906 Aselim123 puset dışında hicbir yer güvenli olmaz. Benim oğlan bazen kendini yırtıyor kucağıma alayım diye almıyorum Allah korusun
Tuba Aselim123 puşet yolculuk için rahattır ve güvenlidir fakat bebek her saatte bir çıkartılması gerekiyor içinden. sürekli içinde durması sağlık açısından iyiyi değildir demişti doktorum😏
seldaselda28 Aselim123 benim oglum durmuyor maalesef pusette gece yolculugunu bilmiyorum biz gunduz yolculuk yaptik.Yanima yatak yapmistjm yatak dedigim de battaniye serdim ustune carsaf ve yastik oyle uzun uyumadi zaten kucagimda uyuya kaldi yatirdim.gece yolculugu daha iyi tabi.
PrensesAnnesi1 Eger gece uykusu iyiyse gece yolculugu iyi oluyor benim kizim gece uyumayi sevdigi icin 9 saatlik yolda surekli uyudu
Esra___ Aselim123 10 saatlik yolculuk yaptık 15 gün önce genelde pusetinde uyudu bol bol mola verdik huysuzlanınca kucağımda durdu çok uzun süre pusette kalmamalıymış bebişler
esrateke Aselim123 3 aylık kızım var arabamızla her yeri gezdik. Sinop,Amasra vs hiç bi sıkıntı çekmedik hep pusetindeydi. Rahatsız olsaydı uyanırdı diye düşünüyorum.