bebislimom Merhaba kizlar, Sezeryan sonrası ilk ağdanizi ne zaman yapmistiniz normalde bile canım çok yanıyor. Ameliyattan sonra ilk ağda nasıl olur bilemiyorum 😞😞
Gokcennderenn bebislimom ben 3 ay sonra Cesaret edebildim ve 9 ay boyunca düşük tehlikesi vardı hep jilete vurmam gerekti ama hiç bir sıkıntısı olmadı kesene ay beklemeseydim dedim