Hamak beşikler var ayakta sallamak yerine onu deneyin derim çok rahat ve insanı yormuyor oğlum 10 aylık 7.aya kadar hamakta salladım çok severek yatıyordu artık dönmeye başladığı için bırakıp ayakta sallamaya başladım, hamak ilk aylarımın kurtarıcısı oldu diyebilirim ☺