Ygzpri 15 günlük oğlumun yüzünde İsilik gibi Sivilceye benzeyen şeyler cıktı sıcaktan mı bilmiyorum adanada yaşıyoruz biraz kalın giydirmiş olabilirim başına gelen var mı nasıl geçirdiniz
Ali-bebek1 Ygzpri hiçbir şey yapmanıza gerek yok kendiliğinden geçiyor. Sıcaktan da oluyor opmekten de ciltleri çok hassas ama endişe etmeyin sürekli çıkar geçer bizim de aynı