Bebeğimin boynunda uzun süredir pişik var. Sudocrem kullandım gecirmedi bepanthol kullandım oda geçirmedi. Dr en son hipokort kortixonlu krem verdi o baya hafifletti ama en fazla 5gun kullan dedi. Şimdi sudocrem kullanıyorum tekrar pişmesin diye ama oda çok kurutuyo catliyo resmen pişik yeri. Nemlendirici krem sürüyorum kaşintisi gitsin diye o daha çok kızartiypr. Günde 2 kezde yıkıyorum bebeğimi. Ne yapmalıyım? 5aylik daha kendi elleriyle kasiyo boynunu gogsunu çok üzülüyorum