Merhaba hanımlar, 35 haftalık hamileyim artık son hazırlıkları yapıyorum. Bugün reflü yatağı sipariş edicem ve emzirme yastığında kararsız kaldım. Gereksiz fuzuli alışveriş yapmayı sevmiyorum, düne kadar emzirme yastığı mı vardı normal emziriyodu annelerimiz 🙃 sizce almak şart mı hayatı açık ara kolaylaştırıyor mu?