Kızlar sizin bebisler nasıl.. benim süt çok az geliyor ondan emesi gelmiyor..8,600 kilosu..Boyu da 70 cm ama emmiyor..Gece biraz emiyor ama doymuyor mama da veriyorum ek..gündüz ben işteyim gelene kadar mama iciyor ..3 de ancak evde olabiliyorum..akşama kadar da emiyor az bsy mama iciyor arkasına..Yani süt az sıkınca anlıyorum..Ne yapsam bilemedim gerçekten…Süt yapıcı biseyler mi alsam bestlak gibi..yememe de dikkat ediyorum ama çok yoruluyorum bütün bedenim agriyor yorgunluktan kilom da ağır biraz az iş yapsam dizlerim agriyor..Sebebini bilen var mi?Vicdanım sızlıyor fazla süt ememiyor diye ..mama da aptamil conformil iciyor ek gıdaya da başladık