Esramertt Anneyimmmbeen canım bebeğim 6 aylık emziriyorum v arkasına 150 ml Bebelac Gold veriyorum gayet güzel kilo aldı çok şükür. Aptamil kullaniyorduk çok gaz yaptı Bebelaca gectik
Anneyimmmbeen Ogretmen_anneeee hayır hayır yanlış bir şey anlamadım kızmadım da ben biraz kısa yazmışım :) siz kusura bakmayın
yusufmertmom Anneyimmmbeen farklı mamayı kabul ederse verebilirsin istediğin markayı. Zaten ek gıda da başlayacsk yakında kilosu normal aslında bence kilo alsın dire yüklenmeyin