Sedat80 her bebeğin gelişimi farklıdır, persentil tablosundan bakabilirsiniz ve en önemlisi doktorunuzun ne dediği, mamaya da başlamışsınız zayıf geliyorsa toparlar kendini. Bizimki 3 buçuk doğdu 7 buçuk kiloydu 2 aylıkken ama dediğim gibi her bebek farklı, kendine özel Bi gelişim gösterir.