Linafiliz toplamaya izin vermiyorsa kesin birazcık. Benim oğlum var, kız olunca kesmek zor olur ama beş aylıktan beri kesiyoruz uzadıkça. Şimdi 21 aylık, o uzunlu kisali çıkan bebek sacları hiç yok bu yüzden kestirince de birakip uzatınca da güzel muntazam bakımlı durduğunu düşünüyorum. Ama kesmeseydik hala ince garip saçları olacaktı