nazural Kızlar 9 gün önce sezaryenle doğum yaptım sütüm gelmedi meme ucumda hiç yoktu lansinoh elektirikli pompayla sağdım şimdi sütüm geliyor ama biberonla verdiğim için şimdi mememi emmek istemiyor var mı önerisi olan nasıl mememe alıştırabilirim?
Deletedmom_61 nazural pes etmeyin tutar çok küçük daha benimkide tutmuyordu biberonda dolayı ucuna su damlattik sonra ucunu sıkıp süt çıkardık derken tuttu tabi bu iluzun sürdü tutturana kadar çok cabaladik tuttukca emdi sonra hep tutmaya başladı
Ulkuozkan Canim bnmde ilk doğduğunda almiyordu mememi siringayla mememin ucunu cikarttim once emzik verdim hemen emzigi cikarip memeyi veriyordumm