ulkununannesi 4bucuk aydir sadece anne sutu alan kizima takviye yapmam gerek. zaten uc dort gunde bi yapıyo en iyi ihtimal. bu yuzden iyi gelecek bi mama lazım. hic bilmiyorum ne onerirsiniz
Cinarasaf ulkununannesi bebelac gold biz hiç sıkıntı yasmadik çok şükür günde 3 kez faln gazıyla birlikte kaka yapabiliyor tavsiye ederim
Melikeakiner Aptamil advance geliştirilmiş formül veya bebelac gold alın. Bu iki mamanın sindirimi rahat.
kiliclar [bilinmeyen] yeni aptamilden alın sindirimi daha rahat geldi bana bende kullanıyorum sıkıntımız yok şükür
Xoxox ulkununannesi biz aptamil kullaniyoruz canim hergun vermiyorum ben bazen huzursuz oluyor yada doymuyor ozman veriyorum. Herhangi bir sindirim sorunu yaşatmıyor bize
guvesra aptamilin kabızlık için conformil diye özel bir maması var onu verebilirsiniz bize ilk aylarda doktorumuz onu önermişti düzenli kullanınca çok faydası oluyor