Herkese merhaba arkadaşlar
Bebeğim 6 aylık erkek. Geceleri en azinda 3,4 saat kesintisiz uyuyan bebegim son 2 haftadir yarim saatte 45 dakikada bir ağlayarak uyanıyor ben dis sıkıntısı olduğunu düşünmeye başladım ama tecrubeli anneler neden olabilir ne yapabilirim ?