MineLAzRa Merhaba güzel anneler aile hekimliğide 9 aylık kızamık , kızamıkçık ve kabakulak aşılarını yaptıran var mı ? Doktorumuz 12 aylıkken yapılacağını söyledi fakat aile hekimi demi hemsiremiz ısrarla arıyor gelin diye
Masalingonunannesi MineLAzRa nromalde 12 aylikmis qmq artik degsiiklik oldugu icin 9. Aya çekmişler hemsireniz daha iyi komtrol eder asi olaylarini geciktirmeden gidin bnce
alptoyyy MineLAzRa hastalıklar artık erken yaşta oluyor aşıları hep öne cekiyorlar 9 aylıkken bizde olduk aşı doktor hiç 12 demedi 12 ayda zaten bir yaş aşısı var
_YanakReisinAnnesii MineLAzRa normalde 12 aylıkken oluyormuş ama bebeklik çağında da görülmüş hastalıklar sanırım o yüzden 9 aya da bir doz koymuşlar çağırıyorlarsa gidin yaptırın tabi ki
Yclcnbz Doktorumuz olmasını önerdi biz de yaptırdık herhangi bir sıkıntı oluşmadı. Yaptırmakta fayda var diye düşünüyorum
birtutamsac alptoyyy 12. Aydaki aşının aynısı sadece 3 ay koruma amaçlı yapılıyormuş Suriye afgan vs gelenlerden korumak için yapılan 1 doz
Tugceden34 Canım selam oğlum şuan 10.5 aylık dediğin gibi 9 aylıkken sağlık ocağından aradılar ek doz olarak yapıldı aşıları, diğer dozda 1 yaşında yapılacakmış
birtutamsac MineLAzRa 12. Ayda yapılan aşının aynısı tedbir amaçlı 9. Aydada yapılacak dedi ebe bende 3 ay sonra aynısını olacak diye ben yaptırmadım.
Deletedmom_101 MineLAzRa ülkemizde fazlaca mülteci olduğu için 9.ayda ek doz kızamık aşısı koyuldu benimde bebeğim 9 aylık hemşire aradgında gidip yaptıracam
MineLAzRa 12 aylıkken yapılan aşı koruyormus aslında , 9 aylıkken yapılan da bir koruma kalkanı olusturmuyomus aşı doktorumuz o yüzden cocugu ağlatma hiç dedi