Kızlar kızım 13 aylık sağ gözü kan topluyodu doktora götürdüm damla verdi ama damlattırmadı uyurken damlatabildim sadece ve düzenli kullanım olmadı bu yüzden. Gözü bir türlü geçmiyor çayla pansuman yapıyorum dünden beri birde anne sütü bul damlat dediler sizce işe yarar mı geçmezse devam ederse tekrar götürcem