Kızım dün 1 yaş aşısı oldu aşı olduktan 1 saat sonra birden ateşi 38.5 39 oldu ateş düşürücü ilaçlar verdim hiçbir şekilde düşme vs olmadı gecede 39.7 oldu ateş düşürücü fitil verdim (doktor vermişti daha önce) halada düşmedi ılık duşa bile soktum soğuk uygulama yaptım tık yok daha önceki aşılarda hiç böyle olmamıştı ne yapmam gerekiyor şuan 38.9