Papatya2636 ay şaka gibi ya böyle şey mi olur Allah aşkına. Zaten bişeyleri gaz yapar mı acaba diye yememezlik yapsak aç kalırız. Deneye deneye yersin bakarsın bi gaz yaptı gazını da kendi başına çıkaramıyorsa küçükse bebeğin ona göre hareket edersin değil mi bunlara tamamım da yok sütün üşür oran üşür buran üşür sanki dondurma yiyince memenden buzlu süt çıkıyor tövbe estağfurullah ç🤦♀️😬🤷♀️😅