Randevum vardı hastaneye gittim hastane eve 5 dk eşimle bebeğim evde kaldı eşim koltukta bırakıp su içmeye gitmiş ve bebeğim yere düşmüş bizim zemin serttir normal parke gibi değil parkelerimiz yükseklik 60-70 cm vardır hemen acile götürdük doktor refleksleri iyi kusma da yok diye hiçbir şey yapmadı takip edin 4 saat dedi sadece şuan 1.30 saat oldu çok uykusu var uyuyo uyandırıyorum tam uyku saatine denk geldi çok kötüyüm çok korkuyorum bir şey olur mu