2 gün önce kusma üşütme şikayetiyle hastaneye gitmek zorunda kaldım serum takıldı baygınlık geçirdim ertesi gün sütüm kesildi şuan bir lokma geliyor gelmiyor sürekli emziriyorum ama yok yani sagiyorum 10 ml bile çıkmıyor üzüntüden uyuyamdim dün gece zaten alerjik bebek herşeyi yiyemiyorum ama en azından sütüm yine bebeğime yetiyordu şimdi mahfoldum kesinlikle suyun pek etkisi olduğunu düşünmüyorum içiyorum yok yani milllet 1 tabak corbayla bebegini 2 sene büyütüyor ben ne yapacağım şaşırdım artık😓😓sagiyorum yok emzriyorum yok bestlak damla kullanıyorum yok daha napim bilmiyorum