Rabia4747 çok zararlı sakın😂😂.sağlık açısından zararı varmı bilmiyorum ama alışkanlık oluyor yaa ne kadar olmuyor deselerde.ilk kızımda asla yanımda yaptırmadım emzirmeden .emzirdikten hemen sora beşiğinde koyuyordum hem korkudan birşey yaparım korkusundan hemde acemilikten beceremedim yatarak emzirmeyi.çok iyiydi kendi kendine oynuyordu uyanınca aglamiyordu falan falan.simdi ikincide kolayına geldi birde ilkinde edindiğim tecrübelerden nasıl olsa bu zmanlar geçecek daha fazla vakit geciriyim diye yanımda yatırdım şimdide ne b… yedim diyorum 😂 ama istiyorsanız yinede yatırın doya doya vakit geçirin inanın huysuzda olasalar aglasalarda o kadar hızlı büyüyorlar ki o zamanları bile ozluyoruz