nazlimom_ Hafta atağındayız uykuya direniyor düzeni bozuldu hep vlla çok zormuş yarında 2. Ay aşısı var atak sonrası normale dönermi ya😫
japonicamother Littlebird hahah 4 yaşında mı ne rahata edicez galiba 😀2 yaş sendromunu yeğenlerimden çok iyi biliyorum kendini yerlere yatmalı sinir krizi olarak geçirdiler 😆
mekikkk 3 yaş sendromundan bildiriyorum buralara gelmek hiç kolay olmadı ama bundan önceki ataklara sendromlara kurban olayım🥲😂