Kuzeyin_annesii Meyve ve kaka lekelerini nasıl çıkarıyorsunuz? Vanish kullanıyordum ama artık faydasını göremiyorum, lekeleri çıkarmıyor
Deletedmom0099 Kuzeyin_annesii rossmanın bu ürünlerini kullanıyorum renkli ve beyazlar için, çıkaramadığı hiçbir leke yok moraran atletleri bile sakız gibi yapıyor ama kaynar suya bu deterjandan koyup bekletip öyle makinaya atıyorum
Denizanasi92 Kuzeyin_annesii çok afedersiniz adet kanım bulaşmıştı yatak örtüsüne kurumuştu da ona döktüm beklettim sonra makinaya attık çıkarmıştı
Kuzeyin_annesii Kayraaa59 alacaktım ama çoğu kişi çıkarmıyor lekeleri dedi o yüzden almaktan vazgeçtim
Kayraaa59 deniiiza lekenin üstüne sürüp biraz bekletiyorum çoğu lekeyi hemen çıkardı genelde bazılarını çitelemem gerekti. Yıkarken de deterjana ekliyorum biraz. Ben bebeğin kıyafetleri dışında çoğu lekeye kullanmaya başladım
Kuzeyin_annesii Deletedmom0099 evet bunun yorumları çok iyi sanırım geçen seneye göre fiyatı bayağı artmış 😪
Deletedmom0099 Kuzeyin_annesii mağazada sık sık 2. ürüne %50 indirim oluyor ben hep o zaman alıyorum internette pahalı oluyor