Kızlar bu ayın başında kızım hasta olmuştu bademcik ve kulak enfeksiyonu antibiyotik kullandık iyi oldu derken 2 gün önce öksürük yine başladı. Dün acile gittim ve viral enfeksiyon olduğunu ilaç veremiceni takip etmem gerektiğini söylediler. Nasıl bişey yani neden vermediler ?