İnanamıyorum gerçekten şuan iki haberi de izledim şoklara içerisindeyim ama beni en yaralayan galata oldu. Adam yanıyor ve insanlar okadar tepkisiz ki ben film sahnesi sandım. Şuan tüylerm diken diken. Adamın biri oğluyla yanan adamı izliyor ve oğlunun gözünü kapamıyor ordan alıp gitmiyor. Ben çok kötüyüm evladım için çok korkuyorum psikolojimizi bozuyorlar. O insanların tepkisizliği nedir içecek yudumlarken gülerek izlemek! Selfie çekmek! Videoya almak ve adamı çöpün oraya atmak kimse kılını kıpırdatmıyor çok kormuyorsunuz çocuğum için çok 🥺