Asalpba1919 Hanımlar merhaba, Oğlum 10.ayını yeni doldurdu. 6.aydan itibaren yürüteç kullandık. Şuan sürünme ve ayaklanma çabaları var ama henüz emekleme vs yok. İlk adım arabası alsak işe yarar mı? Ne kadar süre kullanabilir, sizce gerekli midir?
Deletedmom0099 Asalpba1919 yürümeye çok faydasının olduğunu düşünmüyorum çok yürümüyordu onunla ama üzerindeki oyuncaklarla 20 aylık olana kadar oynadı pilsan vardı bizde