Herkese merhaba, bebeğim 5 günlükken sarılığı çok yükseldiği için doktor mama başladı şu an hala mama ve emzirme birlikte besliyorum 36 günlük. Mamayı kaşık, şırınga ve kaşık biberon gibi alternatiflerle denedim asla yemedi mecbur biberonla veriyorum. Son iki gündür meme ile kavga etmeye başladı kafasını geri atıyor meme ucunu tutmuyor zorla emiyor acaba meme reddi mi başlıyor çok üzülüyorum ne yapmalıyım başına gelen var mı nasıl çözdünüz? Mama miktarını da ayarlayamıyorum doktor emzirdikten sonra dene ne kadar alırsa dedi ancsk 60 da versem alıyor 90 da. Aynı durumda olanların tecrübelerini bekliyorum.