dilara5258 Yagmur1 bizde tam 4ay 5gunlugiz asimizi olduk ilk gece atesi oldu iki kere calpol verdim ikinci gun normale dondu cok sukur 68 cm 8kilo biraz tombigiz 🥰
Larinaz Tam 4 ay 5 günlüğüz.dün olduk aşımızı biraz yükseldi ateşi üserini değiştirip yüzünü elini falan yıkadım cnk su değmemesi gerekliydi.bgn normale döndük.64 cm 6250 gr
Larinaz İnstgramda dr ali fuat serper ateş düşürücülerin aşının etkisini düşürdüğünü sölemişti oyusden vermedim calpol.ama tabi 38 i gecerse verirdim.
Larinaz Sevgi1 benimki hem mama hem anne sütü alıyor ve bu kadarcık düşün 😂mamayı günde 200 cc falan veriorum
Yagmur1 Larinaz bana söylenmedi çok terlemişti sağlık ocağında eve gelince yıkadım ben birşey olmaz sanırım
Nesrinbek88 Aşıdan sonra hemen ateş düşürücü verdiniz mi benim kızım ateşleniyo aşılarda 4 .ay aşımız var bizimde