Enesim34 Arkadaşlar sizin bebişlerin göbek kordonları ne zaman düştü 13 günlük oldu bebeğim hala düşmedi banyo da yaptıramadım havalar çok sıcak sadece pamukla siliyorum.. ne yapmam lazım benim gibi olan oldu mu aranız da ?
Mmdr Enesim34 banyo yaptırabilirsiniz sıkıntı olmuyor o bolgeyı koruyarak ve acele etmeyin dusmesı yakındır gobek kordonu ıcın spreyler var onlardan kullanabilirsiniz her alt acmada 2 3 fıs sıkıyorsunuz ama dedıgım gibi heran dusebılır 10 gunden sonra
Nazlican Enesim34 Bizimkinin de geç düşmüştü 16-17 gün falan olmuştu diye hatırlıyorum Batikonla pansuman yapıyordum ben günde bi kaç kez ondan öncesinde alkol vermişlerdi batikon a geçince düştü hemen
Gokcennderenn Enesim34 bizim de 13 gün sonra düştü Ocak doğumlu olmasına rağmen ben banyo yaptırdım iki güne bir. Orayı kuru tutun şuan özellikle çok sıcak bı sargı bezi alın göbek bağının üstüne ve altına koyun nem olmasın ıslaklık da düşürmüyor demişti doktorumiz
Enesim34 Mmdr internetten orası ıslanırsa gecikir düşmesi yazıyor diye yaptırmadık ona rağmen gecikti 🤷🏻♀️Bu spreyleri direk eczaneden alsak mı yoksa bir kaç gün bekleyip doktora mı götürsem
Enesim34 Gokcennderenn henüz bebeğim terlemiyor ama belki o bölge nemlidir bilemedim sargı bezi koyunca da havasız olmaz mı acaba ?
kirmizibasliklikiz_ Enesim34 yok hastanedeydik zaten bir sey yapmadilar. En son dusmeyince kestiler artik
Mmdr Enesim34 eczaneden alabilirsiniz dedıgım gibi duser cok yakında tabi İcim rahat etsin gidiyim doktora dersenızde siz bılırsınız
Nazlican Enesim34 Yo komple gazlı bezle üstüne yanına dibine her yerine sürüyordum sonra gazlı bezi üzerine koyup öyle kapatıyorum Batikon bir şey yapmaz ki mikrop kapmasını önler Bizimkini 2 günde düşürdü çabuk kuruttu
Gokcennderenn Enesim34 kordunu sarmaycaksnz altına koyun benim ki Ocak doğumlu yanlış yönlendirme yapmış olmaym doktorumuz dediği için diyorum orası hep kuru kalacak dedi
Ozlmyldzarya Enesim34 benim kızımın 5günlüktü düştü. Bizede yıkamayın demişti doktor 6.günü yıkamıştık ama siz yine de bi doktorunuza sorun yıkarsanızda bir sıkıntı olmaz diye düşünüyorum