Selam kızlar. Bir kargo göndermek istiyorum teyzeme. Fakat bebekten dolayı evden çıkamıyorum malum. Kargo çalışanı gelip evden de teslim alabiliyor kargoları diye biliyorum iş yerindeyken de her gün gelirdi kargocu evrak almaya ama evden hiç göndermedim. Evden aldığı zaman kargo ücretini nasıl ödeyeceğim yada karşı tarafmi ödemiş olacak bilen varmı acaba ?