Arkadaşlar kızım 2 yaşında, gece beslenmesi yapmıyoruz kesmiştik aylar önce. Buna rağmen geceleri 1 veya 2 kere uyanıyor bu normal midir? Normalse ne zaman biter bu uyanmalar? Küçük kardeşi de var zor oluyor bağırınca küçük de uyanıyor bundan dolayı soruyorum.