Arkadaşlar 1,5 ay önce kızım bezi bıraktı şu an 25,5 aylık. Çok güzel geçirdi süreci altına kaçırma vs gündüz yok ama geceleri sık sık yaşamaya başladık. Bu normal mi acaba? Soruyorum çünkü ben küçükken ortaokula kadar altına kaçırma sorunuyla uğraştım bana çekmiş olur diye korkuyorum. Sizin çocuklarınız ne durumda bu normal mi yoksa doktora götürmeli miyim?